Mycket quilt i Norge

 
Precis ryggirygg till Ullcentrums monter fanns en monter som hade mycket besökare.
Ja det syns inte på bilden, den togs precis när mässan öppnade och då hade det inte kommit så många ännu. Lite senare gick det knappt inte att ta sig in i montern. Pfaff sålde många broderimaskiner.
 
 
Textildesigner Marit Flåten Johannesson samarbetar med Pfaff symaskiner, och hon har designat den mesta textil i montern. Marit har en textilblogg: MFJ Design
 
 
       
 
Nästa monter var tidningen Quilte Magasinet
 
 
Med fantastiskt vackra täcken.
 

Ann
#1 - - Marit F. Johannessen:

Hei på dere!
Jeg vil bare få si at vi var mer enn heldige med å få så hyggelig "naboer"! Dere er virkelig sjelden "vare", det må jeg si!
Vil også få takke for at en av dere skrev så pent om vår stand og om mine arbeider. Jeg har nok IKKE designet alle arbeidene på standen med symaskiner. Men på enkeltbildene dere viser har jeg hatt en - stor eller liten - finger med i spillet på alt, med unntak av teppet med store trekanter.
Uansett - tusen takk for både tillit og for samvær!
Hvis jeg skal på messe igjen, håper jeg å få samme naboer!