Pimpad träningsutrusting

Hej!

Christin här. Under vinter/våren som gått har jag varit med Ullcentrum både Syfestivalen i Stockholm och Symässan i Malmö. Det har varit väldigt kul och givande. Det blir många möten med intressanta personer och jag får hålla på med det som jag gillar allra bäst: garn och ull.
På båda mässorna har jag stött på folk som varit på workshop och lärt sig att sticka in sina hörlurar. Det var Sveriges Stickförening som höll i workshopen. Detta tyckte jag var väldigt kul och självklart ville jag också vara en i gänget.



Idag passade jag på att fota när jag skulle ut på min löprunda. Jag kände mig riktigt tjusig när jag skuttade runt i skogen.

Jag använde med av Ullcentrums Bamboo Soft och sticka nr 4. Bamboo Soft har snabba färgskiftningar som gör att hörlurarna blir fint randiga.

Våren har anlänt till Linköping och det gör att det blir många löprundor med mina rosa lurar.

Varma hälsningar
//Christin